W tym roku portfolio marki Apart poszerzyło się o nową linię mydeł 1,5 l w opakowaniu typu refill. Produkty opracowano z myślą o codziennej higienie i pielęgnacji całej rodziny. Czytaj więcej »
W tym roku portfolio marki Apart poszerzyło się o nową linię mydeł 1,5 l w opakowaniu typu refill. Produkty opracowano z myślą o codziennej higienie i pielęgnacji całej rodziny. Czytaj więcej »
Przenieś się w magiczny świat pełen przepychu, tajemnic i bogactwa orientu dzięki kolekcji BODY & HOME Byzantium od Tesori d’Oriente. Czytaj więcej »
Uzyskaj natychmiastową¹ i długotrwałą ochronę wrażliwych zębów dzięki paście do zębów elmex® Sensitive Instant Care. Czytaj więcej »
Repairing Hair Oil od MUDII to wielozadaniowy olejek, który redefiniuje codzienną pielęgnację włosów. Regeneruje, chroni i nadaje efekt glossy. Czytaj więcej »
Kapsułki do zmywarek Ludwik ALL IN 1 MAXX POWER PLUS gwarantują najlepsze efekty zmywania wśród produktów do zmywarek marki Ludwik. Czytaj więcej »
Apart prezentuje nową linię Mood Care – innowacyjną kolekcję produktów do codziennej pielęgnacji, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów. Czytaj więcej »
Odkryj łatwiejszy sposób na utrzymanie swojej toalety w czystości i ciesz się długotrwałą świeżością! Czytaj więcej »
Świat środków do prania, zmywania i sprzątania przechodzi zauważalną transformację. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi – troszczą się o środowisko, chcą oszczędzać wodę, energię i czas, ale nie są przy tym skłonni do kompromisów w kwestii skuteczności. Producenci dostosowują się do tych oczekiwań, oferując nowoczesne rozwiązania, które łączą ekologię... Czytaj więcej »
Współcześni konsumenci oczekują kompleksowej oferty w każdym sklepie spożywczym. Dlatego – niezależnie od wielkości placówki – warto przygotować strefę z produktami z kategorii chemiczno-kosmetycznej. Podpowiadamy, które segmenty cieszą się największą popularnością i co powinno znaleźć się nawet na najmniejszej półce drogeryjnej. Czytaj więcej »
Ługa Preparat z proteinami to nowoczesny i niezawodny środek w płynie, ułatwiający prasowanie tkanin takich jak: koszule, obrusy, bluzki, bielizna, firanki. Czytaj więcej »
Szare mydło w płynie Attis - hipoalergiczne, delikatnie myje i pielęgnuje, doskonale nadaje się do codziennego użytku. Czytaj więcej »
Marka Dada obchodzi 25-lecie i z tej okazji wprowadziła limitowaną edycję pieluszek Extra Care. Czytaj więcej »
Drogeria dm otworzyła pierwszy sklep w Tarnowskich Górach przy ulicy Nakielskiej 54. Na klientów czekał słodko-słony poczęstunek, darmowe prezenty, porady kosmetyczne, rodzinne animacje oraz 15% rabatu powitalnego na wszystkie zakupy. To już 63. sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Coccolino, o ugruntowanej pozycji w kategorii płynów do płukania i innowator w obszarze zapachowych dodatków do prania, rozpoczyna nową odsłonę komunikacji pod hasłem „Znajdź swój duet Coccolino”. Celem kampanii jest zbudowanie percepcji synergii produktów – tylko duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir pozwala uzyskać aż 10-krotnie więcej zapachu... Czytaj więcej »
Pierwsza drogeria dm w Poznaniu startuje 28 sierpnia. O godz. 9:00 mieszkańcy stolicy Wielkopolski będą mogli zrobić zakupy w nowym sklepie przy ul. Bukowskiej 273, gdzie na otwarcie zaplanowano rabaty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Czytaj więcej »
Goście Manufaktury mogą już robić zakupy w nowo otwartej, powiększonej drogerii Hebe. Sklep zmienił lokalizację w łódzkim kompleksie i obecnie mieści się na parterze galerii handlowej. Na powierzchni 196 m² klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków, dermokosmetyków oraz produktów do pielęgnacji. Czytaj więcej »
Utrzymanie higieny w toalecie to jeden z fundamentów codziennego komfortu. Czystość tej części łazienki nie jest już postrzegana wyłącznie jako obowiązek, ale jako element szeroko pojętej troski o zdrowie, dobre samopoczucie i estetykę wnętrza. Dla konsumentów liczy się nie tylko dokładne i regularne czyszczenie muszli klozetowej, ale także świeży, przyjemny zapach, który... Czytaj więcej »
Marka JAN Niezbędny wprowadza na polski rynek dwie innowacyjne ściereczki z mikrofibry – PowerFiber i SmartFiber. Czytaj więcej »
Kostki toaletowe KRET – teraz w nowej, bardziej pachnącej odsłonie graficznej i z jeszcze większą wydajnością – aż do 300 spłukań! Czytaj więcej »
Z myślą o komforcie mężczyzn Velvet stworzył nawilżany papier toaletowy, dedykowany właśnie im! Czytaj więcej »
Odkryj codzienny rytuał pielęgnacji, który łączy odżywienie skóry z urzekającymi aromatami. Czytaj więcej »
Drogeria dm rozpędza się i rośnie w siłę we Wrocławiu. W najbliższy czwartek, 24 lipca o godzinie 9:00, czyli dokładnie tydzień po debiucie sklepu w Galerii Dominikańskiej, otworzy kolejny obiekt, tym razem w innej części miasta, w Centrum Handlowym N- Park, przy ul. Maślickiej 222. Czytaj więcej »
Ponad 80% młodych osób opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze chce pracować, jednak brak doświadczenia i wsparcia sprawia, że odnalezienie się na rynku pracy jest jednym z największych wyzwań dorosłości*. Odpowiedzią na te potrzeby jest program „Odkryj siebie z Hebe”, którego 4. edycja właśnie się rozpoczęła. Czytaj więcej »
Do grona najemców powstającej na warszawskim Kamionku inwestycji dołączyła marka Hebe. Sklep sieci, rozwijanej przez Grupę Jeronimo Martins w Polsce, zagospodaruje lokal o powierzchni ponad 320 mkw., zlokalizowany na parterze budynku SOHO 10. Otwarcie sklepu Hebe w SOHO by Yareal zaplanowano na I kw. 2026 r. Czytaj więcej »
Avon wchodzi do Rossmanna na jeszcze większą skalę! Już od 1 lipca kultowe kosmetyki marki – uwielbiane zapachy i makijażowe bestsellery – są dostępne w niemal każdej drogerii sieci w Polsce. To kolejny etap rozwijającej się współpracy, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu. Obecność marki w Rossmann będzie... Czytaj więcej »
Największa drogeria w Europie zaprasza łodzian na zakupy do kolejnego sklepu w mieście. Uroczyste otwarcie nastąpi już w najbliższy czwartek, 26 czerwca o godzinie 9:00 w Centrum Handlowym M1, przy ul. Brzezińskiej 27/29. Będzie to 59. sklep w Polsce i 2. w Łodzi. Wiemy, co drogeria przygotowała dla klientów i dlaczego warto ją odwiedzić. Czytaj więcej »
Oczyszcza, pielęgnuje, a jednocześnie bawi! Oto najnowsze osiągnięcie marki Bobini: kolorowe pianki do mycia i zabawy. Czytaj więcej »
Ludwik MAXX POWER to linia specjalistycznych środków czyszczących, stworzona z myślą o najbardziej wymagających zabrudzeniach. Czytaj więcej »
Nowe, odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men w ciągu dziesięciu minut pozwalają uzyskać dyskretny i delikatny efekt koloryzacji. Czytaj więcej »
Sezon letni to czas, w którym zmieniają się nie tylko preferencje zakupowe konsumentów, ale także ich codzienne potrzeby pielęgnacyjne, zdrowotne oraz podróżnicze. Dłuższe dni, intensywniejsze słońce, wyjazdy nad morze, w góry czy na działkę — wszystko to sprawia, że klienci zaczynają poszukiwać konkretnych produktów, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo i dobre... Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...